dinsdag 6 juni 2017

Reacties

  • Met dank! Je organisatie werd door verschillende lopers geapprecieerd.
  • Bij deze wil ik u en uw team nog bedanken voor de goede organisatie van de 100km afgelopen zondag. Zowel ik als mijn supporters hebben er hard van genoten! 
  • Zo was deze 100 km in Aalter een succes, een goede wedstrijd met mooie tijden. Het is te hopen dat er volgend jaar een vervolg komt. Misschien dan met een 50 km als tweede afstand. Joeri Schepers en zijn team hebben eens te meer maar weer eens bewezen dat zo’n wedstrijd bij hen in goede handen is.
  • Allereerst proficiat met het prima verlopen BK!
  • Bedankt voor het loopje gisteren. Zo tof die handdoek met mijn naam en dat gelukspoppetje 😊😊
  • Hallo Joerie! Proficiat met jullie mooie organisatie!
  • Puike organisatie Joeri en co
  • Mooie bloemen gekregen en ook mijn eerste geldprijs My Happy, ook een mooie badhanddoek als natura prijs ,een dikke proficiat aan de organisatie ,zeker aan Joeri Schepers
  • Toporganisatie van Joeri SchepersJan Deschacht & co, je moet het maar doen.
  • Was een toffe omloop en ideaal weer
  • Die staat in mn agenda Joeri Schepers maar dan wel de 11 steden ultra loop. Jaar erna weer aalter ik heb genoten een mooie goed georganiseerde 100 chapeau
  • Toch is even de joeri in de bloemmekes zetten voor zijn puike organisatie's ,heb van hem ook al veel steun gekregen. Maar zo een bk op poten zetten je moet het maar doen he. En zoals hij de late beslissing van één van de leden van de bond corrigeerde dat spreekt van respect joeri doe zo verder en wss op 16 juli ben ik erbij.
  • En dat je ook attent bent voor de laatste lopers is  ook heel belangrijk dank u. Ben je eerst of laatste voor iedereen is het hele prestatie he!
  • Aankomst ter hoogte van de sporthal zou een meerwaarde zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten